måndag 2 april 2012

Grym måndag!

Har haft en grym måndag! Vi började halv 10 med svenska nationella (muntliga delen), det kändes som det gick jättebra (är glad att du tyckte om den Anna! :D). Sen var det lunch, var lite allmänt hyper kanske...det var Linneas första kommentar idag när hon träffade mig "Är du lite hyper idag Emilia? ;)"...men men, så är det ibland!
Sen hade vi håltimme och när väl matten hade börjat kom det en vikarie och sa att vi skulle jobba med samma sak som vi hade börjat med förra lektionen. Sen gick han för att skriva ut papper....då stack jag. Tog tåget till Arvika och kom hem en timme tidigare. Fett värt. Ingen frånvaro heller för att jag är så jävla ninja. De ni!

När jag kom hem hade jag ett påsk-paket från syrran i Östersund som låg och väntade på mig! Fick det ni ser på bilden!
Ska dedikera hela kvällen till Jersey Shore nu för jag har inget liiiiiiiiiiiiiv! ;*

Thank yooou! <3

Mimmi: Håller med dig, minnen som man aldrig kommer glömma ever! <3
Anna: Som sagt, är glad att du tyckte om den, hoppas det gick bra iaf! Och tack för din andra söta kommentar! :)<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv