onsdag 25 april 2012

It´s not right, but it´s okay

Chillaste onsdagen på länge! Allmänt dryg svenskalektion, massage på idrotten, äcklig mat så jag ebbis och kanelius drog till donken. Sen hade vi matte, en go lektion där jag för en gångs skull faktiskt fatta :D Geometri<3 Sen tog jag tåget till Arvika, somna sådär sjukt gött som man gör när man reser men sen mår man dret när man vaknar :s
Pluggade lite biologi, sen var jag bara tvungen att kolla på veckans Glee, det var Whitney Houston tema och det var såååå bra, asså, såååååååå bra! Men jag är en sån nörd så jag tycker alltid att Glee är bra, har bara varit några enstaka "What the fuck"-episodes.
Satt även och målade naglarna samtidigt, nu sitter jag och dunkar låtarna som (redan :O) finns på Spotify! :D
Imorn är det två nationella som gäller, svenska uppsatsen och engelska muntliga! :)
Kram

Har börjat använda Instagram lite smått nu, emiliakristel heter jag där ofc! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv