torsdag 6 juni 2013

6 Juni

Late night bloging at its best. Ligger här i mörkret med min dator, lyssnar på OneDirection och scrollar igenom Tumblr.

Gick upp 10 idag, käkade frulle och tog sen bussen till Fanny. Där bakade vi som sagt cupcakes och så käkade vi även lunch innan vi drog ut. Tog bussen till Råtorp och kollade på fotboll, Jörgen Jönsson var där. Cooooolt ju! Två andra kompisar kom även dit så vi satt med dom i solen och njöt!

Åkte sen tillbaka till Lamberget och lagade mat samt packade. Blev sen hämtad av pappa och åkte hem till Värmskog. Har inte gjort så mycket ikväll. Käkade kvällsmat och gick sen ut i en timme, tog en liten promenad i kvällssolen för jag kände mig som en klump. Käkade för mycket till kvällsmat haha, har blivit van att äta så lite på sistone :P It sucks. Men imorgon ska jag försöka äta mer :)

Nu ska jag strax sova och imorgon är jag ju ledig. Måste dock städa mitt rum, tvätta och kanske även plugga lite. På kvällen sen blir det att åka på hajk! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv