tisdag 4 juni 2013

New look

Hejsan!
Tänkte stanna uppe i söndags men jag blev så trött senare att jag gick och la mig klockan 18. Vaknade halv 10 nästa morgon och var lagomt utvilad 16 timmar senare lol ;) Min kära pappa var snäll nog att skjutsa mig in till skolan så att jag kunde ta vara på min sovmorgon och sova, bäst!

Dagen blev alltså väldigt kort igår och jag var hur pigg som helst sen på kvällen. Somnade typ vid halv 3 och sov 4 h. Men jag är ju så utvilad att jag inte är värst trött idag heller haha. Vaknade tidigt för att dra till tandläkaren och ta bort min tandställning i överkäken. Är så himla ovant + att jag måste ha en bettskena vilket är jätteovant nu i början. Ska bara ha den 24/7 i en vecka och sen ska jag bara sova med den i! Jag är nöjd med resultatet i alla fall!

Har skypeat med Ebba i över en timme nu och försökt diskutera fysiken som vi har prov på imorgon, gick väl sådär haha. Orkar dock inte plugga mer just nu så jag ska ta en paus och dra till gymmet för lite cardio. Har fortfarande sickaste träningsvärken så jag kommer nog ligga lite lågt med träningen den här veckan! Har ju även fått mina Nike Free Runs som jag vill träna i nu haha, hoppas träningsvärken försvinner snart! :D

Känner mig som en helt ny människa faktiskt...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv