torsdag 27 juni 2013

Supermorgon

I förrgår kväll så drog jag ner till skolan här i Värmskog och var med på ett träningspass. Var faktiskt kul och jag har värsta träningsvärken idag (hade lite igår) eftersom jag inte har kört så mycket styrka på sistone. När jag kom hem därifrån så drog jag till sjön och badade i solnedgången, kvällen var så himla fin!

Igår regnade det hela dagen. Blev sjöblöt när jag gick till jobbet och det var så kallt hela dagen. Dock hände det faktiskt en rolig grej på jobbet då två amerikaner och två svenskar kom. Jag brukar undvika att guida folk men jag gjorde det för dessa och fick dricks, 80 kr. Det är mer än min vanliga timlön, snällaste människorna som kommit dit i alla fall, himlans trevliga och roliga att prata med, gjorde min dag mycket bättre! :)

Tränade inte igår och gjorde ingenting speciellt på kvällen mer än att kolla på Geordie Shore och fotboll. Imorse var jag dock superhurtig och hade ett alarm på klockan 9. Halv 10 gick jag ut på en 4 km powerwalk. Kom hem, duschade, satte på en tvätt och har nu ätit frukost. Nu ska jag hänga upp tvätten, fixa ett mellanmål eftersom jag kommer bli ännu hungrigare under dagen nu när jag har tränat. Sen cyklar jag iväg till jobbet! :)

Ha en bra dag! :*

Min frukost, fast käka tre sånna små mackor och resten av äpplet som blev över. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv