måndag 24 juni 2013

Rea everywheeere

Blev en snabb men lyckad eftermiddag i Grums och Karlstad. Hade perfekt syn vilket är väldigt skönt att höra för vem som helst, men kanske även lite extra skönt för någon som vill bli pilot och som har en familj där alla de andra fyra behöver glasögon. :)

Åkte sen vidare till Bergvik och oh my lord så mycket rea det var på kläder. Fick ångest för jag ville köpa en massa saker men jag är samtidigt så snål av mig så jag förhandlar alltid med mig själv. "Köper du det här så köper du inte det där linnet!", "Bara för att det är rea så behöver du inte köpa det Emilia" osv osv. Jättejobbigt för jag älskar att handla kläder, speciellt nu när det är lättare att hitta kläder som passar haha. Måste verkligen passa mig för jag ska ju även till Göteborg hela helgen :D

Fick i alla fall med mig lite saker hem. Först en klänning från HM som jag har velat ha enda sen jag såg den i Göteborg tidigt i våras. Köpte den inte då, vilket jag nu är glad att jag inte gjorde för jag fick den på rea för 75 kr istället för 200! Fick även med mig ett par nya flipflops från HM. Har behövt ett nytt par så jag vart glad när jag hittade ett par snygga och bekväma för 70 kr (rea där med, score!). Sen köpte jag ett linne från Gina för 40 kr på rea. Pappa köpte även hårsnoddar åt mig som jag behöver för de försvinner ärligt HELA tiden!

Tror jag ska ut på en promenad nu. Är lite halvskumt väder, regnade nyss och nu är det soligt. Men jag överlever nog lite regn också! Ikväll blir det säkert att se på mer Geordie Shore, är heeeelt fast!

Klänningen! I reealllyy like it


I reaaally like det här Aloe Vera vattnet också! Mina nya naglar jag gjorde igår är också ganska fabulous I must say...

och mina flipflops är awesome!

Så här gick jag runt annars. I mina shorts som är waaaay för stora, en enkel svart t-shirt och min jeansjacka som också är för stor. Garderoben hänger inte med när jag krymper hela tiden...;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv