lördag 22 juni 2013

Midsommar

Första dagen på jobbet igår då. Var faktiskt riktigt stolt över mig själv för jag pluggade faktiskt ganska mycket fysik. Jag håller på att sammanfatta och skriva ner alla kapitel som vi har haft i fysiken. Blev nästan klar med de två första så det kändes riktigt bra. Kom ju inga gäster dit igår så jag kunde koncentrera mig på det istället! Ett ganska bra sommarjobb om man är IB elev och måste plugga :)

Sen på kvällen så cyklade jag och pappa hem till Fannie. Där hade vi det mysigt, fick god mat och satt uppe och pratade hela kvällen med Madu, Shasi, Fannie och Emma. Cyklade sen hem typ ett på natten, det var ganska coolt att cykla igenom öde Värmskog. Som tur var slapp vi även regnet vilket var väldigt bra eftersom jag redan är förkyld sen lägret :)

Idag vaknade jag sent och käkade en sen frukost och satt och pratade med pappa ett bra tag. Klippte sen sönder en tröja som är för stor och bara ser skum ut på mig nu, så jag klippte den kortare eftersom jag verkligen tycker om den. Ska försöka plugga kemi idag också. Måste göra samma sak där som med fysiken. Yey! Ha en bra dag peeps!

Min fabulous frukost igår. Banan + ägg pankakor (så goda) med (ekologisk utan socker) jordnötssmör och sylt (utan onaturligt socker), kaffe och det andra sparade jag till jobbet.

Godaste mellanmålet på jobbet. Björnbär, hallon, mango och mandlar!


Min sönderklippta tröja!

Man kan till och med vända den ut och in för att få en mörkare färg nu (klippte bort lapparna). Strålande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv