torsdag 20 juni 2013

Hemma igen

Har inte bloggat på ett tag för jag har varit borta och inte haft internet eller el. Har varit på scoutläger på Ladtjärnstorp vilket var kul! Har varit på det lägret sen jag var liten så det är alltid lika kul att vara där. Ligger uppe lite bilder på Facebook. :)

Kom alltså hem igår eftermiddag. Var dock trött och sliten samt hungrig så jag var på väldigt dåligt humör och hade väldig ångest eftersom jag hade ätit så dåligt under lägret osv osv osv. Var alltså inte så himla kul att vara jag igår kväll kan jag meddela haha!

Idag, efter över 12 h sömn, så mår jag mycket bättre och har haft en riktigt bra sommardag hemma i Värmskog. Käkade frukost och efter någon timme så fick vi besök av några vänner som har flyttat till USA och var nu hemma och hälsade på för första gången sedan de flyttade dit. Var riktigt kul att träffa dom igen! Efter de åkte hem så drog jag till sjön och simmade som dagens träning, var så himla fint och även varmt och skönt i vattnet. När jag kom hem så käkade jag kvällsmat och nu väntar jag på att Geordie Shore ska vara nedladdat. Ska ge det en andra chans haha!

Fannie kom även förbi med nycklarna till vårat sommarjobbsställe för jag ska jobba imorgon. Min första dag skulle egentligen vara på måndag men då kom jag på att jag har mitt ögontest då, så jag och Fannie bytte en dag. En stor fördel med att vara de enda som sommarjobbar där i år är att vi lätt kan byta dagar om vi vill!

Hörs imorgon!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv