onsdag 5 juni 2013

Så var det helg redan

Vet inte riktigt vad som hände men jag har ingen mer skola den här veckan, hur skönt som helst ju! Mina två lektioner på fredag blev båda inställda.

Skulle egentligen åka till tandläkaren i grums idag men det fanns ingen buss som passade och jag är lite som jag är, så jag bad pappa fixa en annan tid haha. Stannade ändå i stan idag för mamma har gäster hemma och jag ska göra lite saker i stan imorgon. Klockan 12 ska jag till Karelius och så ska vi baka med en annan i våran klass för på fredag så ska en grupp som jag är med i sälja cupcakes på skolan typ för att samla in pengar! Sen ska jag, Karelius och Ebba till Råtorp och se när två av våra kompisar möter varandra i fotboll. På något sätt ska jag sen ta mig hem till Värmskog har jag tänkt mig! :)

Blev en väldigt kort vecka det här, vilket är bra för jag är så himla opepp på skola! Har gjort mina sista två prov nu, nu är det bara två inlämningar kvar nästa vecka :) Men nu är det "helg" :D Har kollat klart på HIMYM, käkat mat och legat ute i solen ett tag. Om ett tag blir det gymmet eller en powerwalk ute, har inte bestämt mig än vad det blir ikväll :)

Har blivit ganska brun redan, det tar snabbt i år! :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv