måndag 10 juni 2013

Måndag update

Tjenare!
I fredags var jag på hajk med tonår vilket var kul, sov dock bara drygt 3 h varav jag sov jätteoroligt och vaknade hela tiden, så jobbigt haha. På lördagen sen skulle jag egentligen plugga men istället kollade jag på Hercules och Lilo&Stitch och var lagomt död haha. Igår så åkte jag till Gardermoen och hämtade syrran som kom från U.S.A! Riktigt kul att se henne igen ofc!

Idag åkte jag in till stan tidigt och satt på Lamberget och skrev klart min Extended Essay och skickade sen in mina 3500+ ord. Cyklade sen till skolan och hade tre lektioner. Gick sen till Ica och köpte mig min "middag". Det var så gott faktiskt! Random, men gott. Vid sju sen så började "IB night" och det höll på till drygt halv nio. Sen var det dags för mig att cykla hem med min väska som innehöll halva mitt skåp typ. Trodde jag skulle dö på vägen för det var så tungt, var lagomt svettig när jag kom hem kan jag lova! Sprang bara in med väskan en snabbis, bytte om och åkte sen till Friskis och körde 45 min styrka innan gymmet stängde.

Fick reda på idag att jag är ledig på både onsdag och torsdag så imorgon kommer min syster och hämtar mig och alla mina saker i stan eftersom jag ska "flytta ut" från Lamberget över sommaren. Ska bli skönt med sommarlov asså! Min avslutning är på fredag morgon, får se om jag åker in för det :)


Min middag som faktiskt var så sjukt god! En färsk mango (freakin himmelskt gott), en paprika, en kesoburk med nötter och Aloe Vera drycken. Fick mig sen fika under IB night och käkade även en ganska stor kvällsmat!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv