tisdag 25 juni 2013

Omens

Idag var andra dagen på jobbet. Jobbar idag, imorgon och torsdag sen drar jag till Göteborg! Kom 6 personer på hela dagen men som tur var kom även Fannie och höll mig sällskap i några timmar.

Har inte sådär jättemycket spännande att blogga om de dagar jag jobbar då det inte händer så mycket där. Ska nog kolla på något avsnitt av Geordie Shore nu och sen ska jag väl träna på något sätt har jag tänkt mig. Kanske kör en 30 Day Shred video eller något. Blir lite drygt att gå eller springa varje dag! ;) Saknar faktiskt Friskis...

Förresten så har jag glömt nämna att OMENS nu har kommit ut och även kommit till Spotify. Skrev ju om albumet ett bra tag sen då det egentligen skulle komma ut så det vore fel att inte berätta nu när det faktiskt är ute. Tycker albumet är riktigt bra i alla fall! 3OH!3 är speciella och grymma! 3OH!3 – OMENS

Linnet jag köpte igår!



Tyckte jag såg så sur ut i de andra bilderna så var tvungen att ta en glad cam bild åt er också! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv