söndag 2 juni 2013

Perfekt helg

Hejsan!
I fredags åkte jag som sagt till tonår på kvällen. Vi var ute och spelade brännboll i Grums. Det var så sjukt varmt och gött! Hade en kul kväll i det fina vädret med härliga människor :)

Igår gick jag upp tidigt för att åka in till Karlstad på Crossfitpasset. Folket där var jättetrevliga och själva passet var också roligt. Dock är det ganska mycket teknik som man måste lära sig och heter man Emilia och är svag som en 10-åring så är det inte alltid det lättaste att klara alla övningar haha. Men de var väldigt hjälpsamma och förstående, man måste ju börja någonstans! Vi fick oss i alla fall en riktig genomkörare och var helt sluta efteråt.

Handlade mat med mamma och åkte sen hem till Värmskog igen. Kom hem och vände direkt och åkte ner till fotbollsplanen i Värmskog och kollade på en match i stekhet sol! Älska vädret! På kvällen igår åkte jag sen och grillade/chillade hos en kompis.

Har sovit typ 2-3 timmar inatt men jag mår ändå hyffsat bra faktiskt, förutom faktumet att jag har SJUKASTE träningsvärken från igår! Im not kidding, det gör så förbannat ont. Går runt och klagar för det gör ont hur jag än rör mig haha. Sitter i alla fall och pluggar nu eftersom jag har två prov nu till veckan. Det går sakta framåt, jag gör bara en massa annat vid sidan om (som att blogga). Men jag pluggar ju i alla fall! ;)

Nu ska jag fortsätta jobba! Ha en bra söndag!

Tja, här ligger jag och har ont i hela mig från igår...

Såhär såg jag ut igår kväll! Om ni undrar vad jag håller på med när det kommer till mitt hår så har jag bestämt mig för att spara ut min naturliga hårfärg. Jag är trött på att behöva färga och förstöra håret!

Och här är det en som basejumpe:ar från Mt. Everest. Enjoy!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv