lördag 2 november 2013

Halloween 2013

I förrgår var det ju då Halloween! Marcus och Fannie sov som sagt över här och efter en sen frukost så åkte Fannie hem. Jag och M fixade cupcakes som vi skulle ha med sen hem till Ebba och överraska alla med (dom blev awesome) :) Sminkade mig sen och fixade mig, stressade som fan som vanligt men sen åkte vi in till Karlstad. Väl hemma hos Ebba så väntade vi på att alla andra skulle komma. Det var jättetrevligt och vi var ett himla skönt gäng som hade roligt tillsammans! Vid elva draget så tog vi alla bussen in till stan och drog till Tempel oooooch jag kom in! Sen efter det hade väl kvällen sina "ups and downs" kan man väl säga och slutade kanske inte så superlyckad, men thats life! :) Det var kul att jag kom in på en studentfest i alla fall! :D

I fredags var jag dötrött efter minimalt med sömn. Jag och M hade inte skjuts hem på flera timmar så vi tog bussen ut till Bergvik, käkade på Subway och vandrade runt i olika affärer. Kom hem typ halv sex (?), åt mat och somnade typ sju för jag var så trött och frusen.

Idag var vi bjudna på brunch för att fira en kompis som fyller år idag! Var jättetrevligt men mådde jättekonstigt när jag kom hem. Ringde och pratade med båda mina systrar och har sen skrivit på min T.O.K uppsats. Har drygt 800 ord nu så det känns bra. Imorgon blir det psykologiuppsats och om jag hinner, även lite matte! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv