torsdag 22 januari 2015

Broadway-premiär

Idag har varit en fantastiskt bra dag! Jag hade nämligen min Broadway-premiär idag. "Tyvärr" så var det bara som en i publiken, men lika coolt var det för det haha. Jag, min moster, min kusin och hennes pojkvän åkte in till stan för att se showen "Kinky Boots". Det var en show som handlade om en kille som tar över familjens skofabrik och när stället håller på att gå i konkurs så blir han partner med en dragqueen och de börjar göra skor för dragqueens istället. Asså ni kan ju tänka er vilken show det var bara från den meningen haha! Historien var väldigt fin, musiken var bra, skådespelarna var fabulous och allt hade en väldigt bra "message" om att acceptera folk. Allt var verkligen superbra och jag rekommenderar den starkt! Det var ju faktiskt Broadway...klart det är alldeles mindblowing...

Efter showen så åkte vi ner till Union Square och åt på en mexikansk restaurang och sen så drog jag och min moster hem till oss. Detta inlägg blir lite kortare än vanligt för jag är så otroligt trött just nu. Det är alltid slitsamt att spendera en dag på Manhattan och man blir alltid så himla trött mot slutet av dagen. Hela stället är ju som ett äventyrsland!

Idag är det även bara tio ynka dagar tills jag är i Florida igen! 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar