torsdag 8 januari 2015

Nyårslista

Förra året så gjorde jag en nyårslista så jag tyckte att det skulle vara lite kul att göra samma lista igen. Vill ni läsa förra årets svar så kan ni klicka här! 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag flyttade utomlands. Tog körkort och gjorde lite andra saker som man brukar göra när man fyller 18.

Har du några nyårslöften?

Att överleva 2015.

Bästa köpet?

Mitt körkort och flygbiljetterna jag köpte. 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nope

Vilka länder besökte du?

Norge, Cypern och USA (ett besök och en flytt) 

Vad önskar du att du gjort mindre?

Haft mindre ångest

Bästa minnet (minnena) från 2014?

Allt som hade med studenten och studentresan att göra. När jag fick veta att jag klarat IB. När jag tog mitt körkort. Hela Florida-resan. När jag landade i New York. 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

När jag fick se Lady Gaga igen. Än en gång - klarade IB, körkort, flyttade. 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare! Im getting stronger!

Favoritprogram på TV?

2014 - Året jag plöjde genom Orange is The New Black på typ 3 dagar och kollade hela Game Of Thrones! 

Är det något du kommer sakna från 2014?

Att gå på gymnasiet och att spendera varje dag med alla underbara människor i min klass

Vad ser du mest fram emot med år 2015?

Utan tvekan Florida-resan som är snart. Ser även fram emot min andra resa som jag ska på under februari och mars väääldigt mycket.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar