måndag 12 januari 2015

En vår full av resor

Nu ni, finns det mycket jag kan berätta. Jag föredrar alltid att ha saker bokade innan jag skriver om planer bara för att det suger om saker inte blir av när man gått ut och sagt något. Nu har jag dock personligen bokat två flygbiljetter de senaste två dagarna, så nu banne mig ska ni få höra!

Den 21 Februari så ska jag ta ett plan från New York till Nashville, Tennessee. Jag ska än en gång till den fabulösa staden och jag ska än en gång hälsa på de som jag hälsade på 2012. De blev som ett extra par föräldrar för mig för vi klickade bara så bra och snabbt. Enda sen 2012 har jag alltid velat åka tillbaka dit och jag hade bestämt redan innan jag åkte hit att jag skulle hälsa på dom innan jag åkte tillbaka till Sverige igen. Jag är väldigt glad att det blir av.

Den 30 December så var det en tanke som slog mig och jag skriver med datumet bara för att ni ska se vad kort tid detta blev planerat på haha. Hur som helst så kom jag på att när jag skrev att jag skulle åka till USA så var det några familjevänner till oss som sa att om jag någonsin har vägarna förbi Texas så borde jag komma och hälsa på. Jag mailade mamma och bad henne ta kontakt med mamman i familjen och fick nästa dag höra att jag var väldigt välkommen att komma och hälsa på dom.

Den 21 Februari åker jag alltså till Nashville och den 17 Mars så flyger jag vidare från Nashville till Dallas, Texas. Jag kommer vara i Tennessee i strax över tre veckor innan jag sen flyger vidare. Det är så långt jag har kommit vid det här laget (ända till Texas är ju inte dåligt). Jag kommer flyga tillbaka hit till östkusten och ha lite tid här innan jag kommer hem till Sverige för att jobba igen.

Jag ser verkligen fram emot att få uppleva Texas, jag tror det kommer vara väldigt fränt och även annorlunda från de andra staterna jag varit i i USA! Nu vet ni i alla fall lite utav mina planer...det är lite galet och det känns verkligen som att jag flyger över hela USA den här resan...vilket i princip är sant!

Först bär det i alla fall iväg till Florida om 20 dagar...bäst att ta en sak i taget!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar