lördag 17 januari 2015

Födelsedagsbarn

Hejsan!

Idag (fredag) så är det min kusins födelsedag. Hon fyller 24 år idag och vi har varit ute på äventyr hela dagen! Först så åkte vi och hämtade hennes pojkvän vid tunnelbanan och sen så åkte vi fyra till ett café där de gjorde Nutella frozen hot chocolate. De var så fruktansvärt goda, ni anar inte! Efter det så åkte vi till en affär som min kusin ville till och efter det så åkte vi till IKEA (ja...IKEA). Min kusin valde alltså att åka till IKEA på sin födelsedag för att äta lunch haha. Det var andra gången jag varit där och även om inte maten smakar likadant så var det ändå gott! Efter det så åkte vi hem och hon och hennes pojkvän också till deras lägenhet och jag har spenderat kvällen här med min moster.

Imorgon så ska jag upp tidigt för jag och Sara ska än en gång försöka besöka The Natural History Museum. Förra gången vi skulle dit så spöregnade det och kön var så fruktansvärt lång att vi skippade det. Imorn ska vi i alla fall försöka vara där för öppning och jag är jättetaggad! Jag var där med min familj i 2009 och det var ändå 6 år sen nu redan så jag ser fram emot att hänga med alla dinosaurier igen. Sen är det även extra kul eftersom jag och Sara såg den nya Night At The Musuem filmen tillsammans på bio förra lördagen. Så jag hoppas verkligen att vi har lite mer tur den här gången, men det märks!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar