tisdag 13 september 2011

Confused till max....help?

Usch, jag är så himla förvirrad just nu. Jag vet inte riktigt vad jag håller på med om jag ska vara helt ärlig. En lärare har sagt till mig att vi ska välja vilka ämnen vi vill läsa redan nu i oktober snart. Jag vet inte vad jag ska välja. Jag vill bli pilot. Det kommer säkert inte hända ändå, bara en fånig dröm jag har. Okej, nu blev jag fett ledsen så jag skippar den delen.
Iaf så måste jag välja ämnen och jag fattar ingenting. Jag vill på ett sätt gå mer natur inriktningen men jag vet inte. Allt är så himla svårt och just nu känns det som om jag inte kommer klara det. Ja, jag har haft andra tankar om IB och om det egentligen är rätt. Men vad annars skulle jag gå egentligen? Jag älskar min klass så det är inte pga den. Jag vet bara inte vad jag ska göra. Jag känner mig så himla hjälplös. Jag vill bara pausa allt för ett tag. Få ha riktigt kul, bestämma mig för vad JAG vill med livet och SEN fortsätta igen. Jag hinner inte riktigt med mig själv. Min hjärna halkar efter känns det som och jag mår inte bra utav det. Jag behöver bara få en stund för att hitta mig själv igen. För just nu, är livet alldeles för uppspeedat!

Om ni vet vad JAG håller på med så får ni gärna berätta det genom en liten kommentar nedan för här. För jag vet inte riktigt längre....




2 kommentarer:

  1. Vet hur det känns! Men innerst inne så vet du vad du vill välja, om du bara stannar upp och tänker riktigt noga så vet du vad du vill. Även om det du drömmer om känns omöjligt så borde du ge det en chans, veta att du gjorde det bästa för att följa dina drömmar!

    Hoppas du finner det du söker, och kommer på vad du vill:)

    SvaraRadera

Bloggarkiv