söndag 18 september 2011

happy girl




Hejsan alla underbara! Söndag, ingen aning vad jag har gjort idag, för jag har gjort absolut ingenting. Vet inte riktigt vad jag håller på med men det känns som en dag som man egentligen kan skita i överhuvud taget. Jag har blivit förkyld igen, när jag äntligen trodde att jag började bli frisk igen. Så jag har typ ingen energi alls! Tror jag lämnade all energi i Grums i fredags. Igår gäspade jag konstant hela dagen och idag går jag runt och fryser och är trött hela tiden. Ni är säkert jätte intresserade över hur dåligt jag mår. Kul det ska bli med en hel vecka till med skola! Är så taggad. Not! Vädret är ju super också. Nej men nu ska jag sluta skriva innan ni blir deprimerade och självmordsbenägna p.g.a mig. Ha en fortsatt bra söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv