lördag 3 september 2011

Good Feeling :)

Tjo bre!
Idag har jag varit med mina kära systrar och fader i charlottenbergs shoppingcenter och...shoppat, duuuh! Hittade en svart vanlig skjorta, fattar inte att jag faktiskt köpte ett svart klädesplagg :o Sen även svarta leggings och jeans leggings, allt från cubus! Sen även ett par skor från skopunkten :) OCH skosnören till mina blåa sneakers, i en riktigt cool färg, typ korall, chock-orange aktigt ;) Väldigt fräääna, och färgglatt haha <3

Imoooorgon hörni...blire MATTE! :D Kuuul! Inte..men jag måste!


Förresten är jag dödsförkyld...och jag blir aldrig sjuk, detta är illa :s Tror det är min klass, alla är typ sjuka/förkylda...älskar när man vaknar på morgonen och har andas genom munnen hela natten för att ja...det går inte att andas genom näsan...det känns så fräscht :)

Tips på en bra låt:

"Flo Rida - Good Feeling", älskar blandningen av musikstilarna :)

Hörs!













1 kommentar:

  1. Nice blogg du har!

    /MsSophie
    http://www.improveme.se/mssophie

    SvaraRadera

Bloggarkiv