torsdag 15 september 2011

vanlig helg....elr?



Tjo söta människor! Har varit ganska så hektiskt lately men idag fick jag ÄNTLIGEN göra båda redovisningarna i biologi och historia. Känns gött att det är done and gone! Är sjukt taggad inför helgen också!

Imorgon så äre ju skola...men SEN så blire att träffa Anna på stan förhoppningsvis innan jag sen drar till tonår i Grums vid klockan 7. Det sk bli sjukt kul! :) Får ju träffa BFF <3

Sen så lördag...har inget speciellt planerat....elr?...jag ska faktiskt flyyyyga på lördag! :D Det ni! Om inte alla plan är bokade redan. Blir ju att flyga från Arvika då, vart vi ska vet jag inte. Flyger väll runt i Arvika kanske Värmskog. Kd? Vad vet jag, det märks väll! Det tar ju inte speciellt lång tid att komma någonstans så ;) Det ska iaf bli jättekul och jag håller verkligen tummarna stenhårt för att vi får tag på ett flygplan också så att det går :D

Söndag, får vi se vad soom händer, plugga kanske? :)

Det ska iaf bli kul och skönt med helg, flygning elr inte, så vi hörs kära vänner! :D






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv