tisdag 20 september 2011

Ja ni

Tjo boys and guuurls!
Hoppas att ni lever och har en chill vecka än så länge! Det har jag iaf, idag var en chill dag, åt en massa blåbär på biologin och allmänt flumma i skogen haha och sen så hade vi ingen tyska *hör änglakören*, så jag tog en buss till grums och så var far min söt och plocka upp mig där! :)
Imorgon sä äre lååång dag, kommer hem typ kvart över åtta p.g.a glee. Som btw, vi kan se första avsnittet av säsong 3 imorgon ;) Det började i usa idag! :D Imorgon är det även så kallad "100% Scout" vilket går kortfattat ut på att - "ha på dig scoutskjorta och visa att du är stolt scout". Så det blir fina modet "scoutskjorta" imorgon till skolan haha, no big deal egentligen, lite små kul bara! :)
Ha det super så hörs vi, vill ni lyssna på en braig låt så kan jag rekommendera "Kelly Clarkson - Mr. Know It All" (finns på spotify)
Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv