lördag 17 september 2011

jag är...överallt :o



Tja tja bloggen! hehehe, sicken daaa! Jag är helt pooped! Jag ska berätta om fredag kväll och heeela dagen idag nu (bra svenska, jag vet). Snabbt.


Fredag kväll: Åker hem till Madu och chillar där ett tag.

Går till tonår. Jag förlora mot madu i biljard genom att skjuta i den svarta kulan i fel hål och jag spela hockey spel mot marcus (världens proffs) och blev freaked out och sjukt hyper.

Kom hem typ kvart i tolv. Sjukt trött..

Vaknar idag av: "Emiliaaaa, we are leaving in fifteen minutes!!"

Äter frukost. Åker till Arvika. Går runt på stan lite. Åker till fkygplatsen. Flyger till värmskog och tillbaka och runt över arvika. Åker till stan och äter. Åker till sulvik. Åker hem. Åker till krokserud. Åker hem.


Sunday: INGENTING PLANERAT! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv