tisdag 27 september 2011

Im as free as my hair

Hejsan! Sicken trevli da man har haft! Typ! Började med att försöka ta sig till vart vi skulle orientera. Vet inte hur länge vi vänta på en buss. Hel skumt. Sen kom vi dit och ja....det gick väl som det brukar, fast lite bättre eftersom jag inte var själv. Jag lyckades tvinga med dom på två "genvägar", den första gick väl bra men sen var vi tvungna att gå över ett jäkla berg xd Iaf så lyckades vi (efter lite samarbete) att få tag på alla kontroller och alla levde lyckliga i alla sina dagar. :)
Sen kom jag tillbaka till stan och fick vänta typ 40 på en buss till Grums. Jättekul! Dock började jag snacka med en man från Grekland. Han behövde hjälp så han fråga mig, på engelska och sen så frågade jag vart han kom från och lite sånt. Trevlig liten pratstund. Min buss kom dock efter typ 5 min så jag var tvungen att dra ganska snabbt. Synd, men så är det, min dag blev iaf lite bättre efter det! :)
Om två timmar ska jag dra till pingisen. Ska gå dit för jag vågar inte ringa och fråga efter skjuts x) det är typ bara 5 km så det är ganska chill! Ha deeet! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv