söndag 25 september 2011

planera aldrig, det funkar inte

Jo, så blev det verkligen att göra det jag hade tänkt att göra idag, som vanligt. Fast näää. Istället kom jag på att jag var tvungen att göra en historie läxa. Jag var ju inte hemma igår så jag kunde inte göra den då så jag bestämde mig för att den faktiskt var viktigare än att måla. Läxan tog ju typ 3 timmar elr nåt, sen vare mat och nu så sitter jag och lyssnar på glee musik från i onsdags. Så BÄST! <3
Ska kanske ta och måla lite iaf. Måste ju ha lite kul också :) Dock vet jag inte vad/vem...så jag får se vad det blir! "Måste" måla naglarna också. Och jag vill färga mitt hår lila. Så himla snyggt! Ska titta på färgen imorn igen. Även fast mamma verkligen inte vill att jag ska göra det. Såå awesome! Nej, nu ska jag rita lite :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv