måndag 5 september 2011

omg

Tjoosan...sitter just nu i mcdonalds...liv jag har känner jag! Datorn dör om hmm...det ändras faktiskt. Ibland står det 25 ibland typ 37 min. Iaf så har det varit en lång dag, sista lektionen var matte och jag kan säga det att den lektionen var långt ifrån koncentrerad. Har nog aldrig varit så övertrött ever. Efter en lektion med mest skratt satt jag på golvet vid korridoren efteråt och skratta...som tur var var jag iaf inte ensam. Herregud vad illa det var asså. Har faktiskt lite ont i huvudet nu och jag är trött och hungrig x) Jättekul! Känner just nu att jag bara vill hem och sova!!
HerreGUD asså, har ni verkligen suttit i mcdonalds och tänkt på hur fing ofta det piper elr? Gud vad störande det är om man tänker på det...men vad annars ska jag göra? Det regnar och jag är trööött. Gud så kuuuul! -.- Men, men, bara en timme kvar ;) Blir jättebra det här! fml...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv