onsdag 28 september 2011

The paaaaain....

Tjoosan! Kom hem från skolan vid elva idag, mådde dåligt och slutade egentligen halv ett ändå så jag skippade engelska för annars kunde jag inte få skjuts hem från grums. Ni behöver inte förstå den där meningen. Den låt ganska förvirrande. Iaf så är jag hemma och har världens paaain. Banne mig inte lätt att vara tjej ibland. Smärtan och obehagligheten som vi måste gå igenom hela livet bara IFALL vi någon gång ska få barn. Ja ni, förlåt, men det är faktiskt en helt naturlig sak att skriva om.
Sen jag kom hem har jag iaf ätit frukost (jag hann inte imorse), sett andra avsnittet av Glee säsong tre och kollat på videor på Youtube och pratat med syrran i telefon. Funderar nästan på att gå ut och ta kort, bara för att tänka på annat ett tag. Usch. Vi hörs sen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv