fredag 23 september 2011

Mighty goood :)

Tjenare tjenare! Som ni ser så har jag ändrat bloggen. Alltid (nästan) trevligt med lite changes right? Tycker jag iaf. Dock har jag inte hunnit fota några höstbilder än så det kommer nog komma en ny header om ett tag! Se detta som "pre-fall/end of summer och emilia har inga nya bilder-header". Hehehe
DET är iaf friiiday och jag har haft en chill dag, halva dagen utan vanliga lektioner och istället har vi hållit på med s.k "Forskar fredag" på stan. Ganska roligt faktiskt! :)
Imorgon ska jag även på Trampen i gunnarskog, man går en bana på 7,7 km och tävlar mot en massa andra scouter. Svarar på frågor, utför olika "tasks" och ja, gör vad som helst som dom säger att man ska göra. Detta håller på nästan hela dagen och på hemvägen blire pizza i (översvämmade) arvika med pappa och G.
Söndag har jag ingenting planerat mer än läxor. Det blir kul. Typ.
Ha det mighty good så hörs vi folk! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv