tisdag 6 september 2011

Music!




Music, music, music...love it! :D Just nu är det ganska mixad musik jag lyssnar på. Annars har jag såklart vissa musik perioder typ...bara lady gaga over and over again. Lady Gaga lyssnar jag dock nästan alltid på så det var inte det bästa exemplet...Men, jag tror att alla har sånna periods ibland! Endast är det vissa artister elr bara vissa låtar, ibland även en låt, trust me, om det finns någon som är bra på att tjata ut och älska en låt för mkt så är det jag. Men tur nog så är jag även bra på att hitta ny musik som jag kan nörda :D


Jessie J - Nobodys Perfect och Whos Laughing Now

Taylor Swift - Haunted

Adele - Set Fire To The Rain

Flo Rida - Good Feeling

Avicii - Fade Into Darkness

"Fame" Musik

Ke$ha - Princess och F**K Him He´s A DJ




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv