torsdag 30 maj 2013

Helg redan?!

Tjosan! Den här veckan har varit läskig, den har gått så sjukt snabbt, det är redan fredag imorgon!?

Har sånn träningsvärk i låren och röven från i förrgår. Igår gick jag ut på en 45 min promenad ändå, blev så trött på att sitta hemma bara. Ska nog ut på en powerwalk snart för det är så fint väder, vill inte vara inne på gymmet då haha.

Imorgon drar jag hem till Värmskog och sen till Tonår i Grums på kvällen! På lördag ska jag ju som sagt in till Karlstad igen på Crossfit och senare på kvällen ska jag grilla med några kompisar hemma i Värmskog. Måste även hinna plugga någon gång under helgen haha, har två prov nästa vecka ju! :\ Men men, kommer bli en grym helg tror jag, hoppas även på fint väder!

Nu blir det en promenad i det fina vädret!

Måste ju se fin ut på min blogg...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv