onsdag 12 januari 2011

äääntligen kaaanske jag får lära mig nåt :)

Ännu en skoooldag och jag är trött som faaaan. Direkt efter skolan åkte jag då till kd med anna, köpte lite saker och det va najs :)
asså nu har jag kommit hem och jag somnar snart. Det här med skola och tidiga morgonar funkar bara inte för mig, det har det aldrig gjort. vafan, jag vakna cirka 15 min innan bussen skulle komma imorse och då hinner jag såklart inte äta frukost vilket gör att jag blir trött och yr. och själv tycker jag inte att det är speciellt kul att gå runt och va yr hela tiden. men jag biter ihop och fortsätter som vanligt....hungrig som fan blir man ju åh! :o -chock- haha, vad jag än gör så hjälper det inte.....believe me, önskar att jag kunde vakna lättare...även om jag ska till skolan...MEN imorn kommer anna hit typ 10 i sju för hon ska med bussen, drf kan jag inte vakna 10 i sju som jag gjorde idag utan jag mååååste upp tidigare :o bra faktiskt ;)

skolan vare ja, just de, kom på att förra termin så sa jag att jag ville ha svårare engelska så nu får jag extra (efter halva niaaaaan graaaattissss)...nej men det är najs, för orka era glosssooooot, typ, yellow, green, blue, cow, horse...duuuuh! nädå, men ändå xd det känns....bättre!

hejdå<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv