torsdag 6 januari 2011

jeeeerk-time

Hejsan svejsan, internet problem i familjen oakpowers hus :( hoppas att detta funkar iaf :)
Titeln säger allt, jag har vart uppe på mitt rum i två dagar och läst och målat och lyssnat på musik och allmänt bara ignorerat min familj. Är inte speciellt glad i min familj och då håller jag mig hellre borta ifrån dom. råka även kalla min mamma för jerk vilket inte var så lyckat kanske, men förhoppningsvis missa hon att höra den lilla kommentaren...hehehe
Imorn är det iaf fredag och jag ska nog på filmkväll/natt med mina grums/värmskogs vänner hos andré. Det blir nog kul :) Äntligen slippa mina föräldrar. Skriver inte syrran eftersom hon åkte imorse och jag hatar inte henne alls lika mkt som jag hatar vissa andra. peace!

Jag börjar iaf få ångest över skolan, vill verkligen inte dit. Känner att allt bara kommer att faila sig och jag klarar inte av det. BIG DEAL FÖR DIG skriker ni då till mig för att jag har då "bra betyg" enligt alla. Då säger jag att ni ska ta och mind your own beezwax. För jag är inte nöjd och jag kmr inte vara nöjd i slutet av nian hlr om jag känner mig själv rätt. Så ingen idé att ni ens kommenterar elr klagar på att JAG klagar över mina betyg, för det är MINA betyg och ni har ingenting att säga om det! Tack för det :)

Äh, hoppas ni har det bra, det är förresten mer och mer som läser, urkul! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv