söndag 30 januari 2011

Blodbad och is bilder :)

Kan ni tänka er skillnaden, igår hade jag jättetråkigt och hade inget att göra. Idag så kände jag mig jättepigg och glad :) Roligt va? ;) hähä

Jag vaknade sent, tolv. Jag trodde att mina föräldrar hade åkt någonstans för dom brukar väcka mig kanske elva och sen så var det knäpptyst nere. Men dom var att där ;) sen plåstra jag om min hand, igår så tog jag av plåstret och kom på att plåstret hade fastnat i en del av såret, så jag drog av det och blodbad uppstod. Nejda, så illa var det inte, men det blödde ganska rejält för att vara ett litet sår. Men det fixa jag rätt snabbt. Back to today.
Åt frukost sen drog jag ut på en promenad, hade bestämt mig att jag skulle gå på isen så de gjorde jag. tog med mig kameran också :) obviously! ;D
Kom hem och börja redigera lite kort, sen så åt jag och nu sitter jag här igen :)
Måste plugga matte nu också, har prov imorn som jag måste få mvg på! Måste få mvg i betyg ser ni ;) Här satsar vi högt! :)
Sen så ska jag se på "No Ordinary Family" vid åtta tror jag :)

Imorn är det ju skola också :( som sagt har jag matte prov sista lektionen. På morgonen någon gång så ska vi ner till stan och ta kort för en bild/teknik arbete vi ska börja nu! Lagomt kul sådär, blanda mitt favorit ämne med det tråkigaste jag vet! :p
Enjoy some pictures from today :) Redigerade av mig!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv