tisdag 11 januari 2011

totally awesome duuude! ;)

tjoooooooo!

first day of school...typ...man, kan inte fatta att jag hann med bussen, men det gjorde jag :D jag har vart trött hela dan och vart lagomt chockad över att nationella börjar redan om en månad, i svenska också :s, fick tillbaka en bok recension och BAAAAM MVG!!! blev så glad att jag ville hoppa upp och skrika. fatta vad jag veeeerkligen vill ha mvg i svenska och jag har fått awesome betyg på jättemycket i svenska nu så jag hoppas, hoppas, HOPPAS!!! :D
nog med happy stories
efter skolan simma jaaaag, sen åkte jag heeeeem, sen åt jaaaaag, sen spela jag pingiiiiis, sen dusca jaaaaag. och nu sitter jag här :)
och IMORN då ni, ska jag te kd efter skolan! vi har nog inställd profil eftersom camilla är bortrest (mamma ringde rektorn, reeeeespekt man) så jag ska dit och shoppa lite istället tänkte jag :) det kommer bli awesome hoppas jag :)
hoppas ni alla hade en superdiduper awesome dag hörni! :D
peaaaaace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv