söndag 9 januari 2011

Man ska inte "gå" promenader...duuuuuuuh!

Idag har jag gjort fett mkt faktiskt! Skrev ner allt jag ville göra på en lista och så gjorde jag dom faktiskt, allihopa. Känner mig så duktig ;D Fanns mkt att göra och jag vill inte behöva städa mitt i veckan när skolan nu börjar...:(

Imorn får jag iaf äntligen träffa fannie, inte sett varandra sen jul, eftersom jag var i trysil på nyår istället, så det ska bli jättekul att äntligen se varann igen :) mår alltid bra i hennes närvaro, vi känner varandra så bra nu så det blir så automatiskt, iaf för mig, vet inte vrf faktiskt. tvillingar helt enkelt...fast med olika föräldrar. Och nej, det är inte helt dumt. Vi fyller faktiskt år bara tre dagar isär och "slumpen" har gjort att vi båda hamna i värmskog och att vi blev bästa vänner nästan direkt. Något mer än bara vänner är vi att ;) Ganska lika i sättet är vi att också. Fast enligt mig är hon snällare än mig. Och jag ser mer ut som henne än jag ser ut som mina "riktiga" systrar. awesome :)

Okej, så vad gjorde jag idag då? jag blev väckt vid tolv, men hallå, jag var dötrött, så jag somna om til ett när mamma kom upp och seriöst skrek åt mig att gå upp (kändes det som iaf), så jag skrek tillbaka och sen läste jag lite.
Gick ner, hitta inget att äta så jag tog en dusch istället och vänta på middag. Eftersom det ändå inte var så lång tid kvar. Sen satte jag på den första utav två tvättar. Bytte sängklär. Dammsög. Tog bort alla julsaker. Tog en "promenad", jag tar aldrig vanliga promenader längre. Jag kolla på liiite fotboll med pappa, kan ändå inte se Messi<3 längre så inte lika kul...men nyss så såg jag ett helt makalöst mål han hade gjort! Sen har jag också sett "No ordinary family" för första gången idag. Serie värd att följa verkar det som :)
Jag har gjort fett mkt iaf! Riktigt nöjd!
And guess whaaaat, 12 nya new moon posters sitter uppe i mitt rum. Underbart :D

iaf, tillbaka till promenader. Jag har kommit på att promenader är inte till för att gå. Inte för mig iaf. På dagen kanske jag går. men när det är mörkt så dansar jag fram, heeelt seriöst och liite sjukt kanske. men jag har tagit efter det från mina systrar tror jag.
Mina promenader är också den tiden då jag känner att jag verkligen kan sjunga, högt! Jag vet att jag går förbi hus, men i en snöstorm så är det inga ute, så jag sjunger, högt och det är något av det roligaste jag gör på hela min dag. Jag går runt och sjunger som en idiot och dansar lite, beroende på vilken låt ;)
Ni borde prova det. Jag brukar ha värsta överskottsenergi, iaf i mina käkmuskler ;) så nu går jag ut och sjunger. Och folk slipper höra det. :) seriously coool duuuude :)
bra ibland att värmskog är typ...öde! men fint äre :)

okej jag kanske har skrivit nog...elr?

NYA TOP MODEL BÖRJAR IMORGOOOON!!!!!! Jag kommer såklart sitta klistrad framför tvn. Det är bara så awesome. Vet inte vrf riktigt. Förra season var awesome. min andra favorit vann. Min favorit åkte ut och efter det hejja jag på krista..och damn hon vann :D

okej, noooog med skrivning, jag skriver fan som jag pratar...titt vad jag skriver nu jag erkänner nästan...JAG KAN ALDRIG SLUTA!
happy birthday! haha nejdå, hejdå ;D

bilder tar för lång tid just nu när internetet är helt damp här :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv