fredag 28 januari 2011

Hejsan hoppsan lillebror :) Just nu är jag väldigt glad över att jag sitter ner, still. Har världens träningsvärk i benen! Hade ju fys/styrka på gympan i torsdags, på kvällen spelade jag pingis och idag simma jag en kilometer. Trodde det skulle bli bättre genom att kanske mjuka upp musklerna, med resultatet blev tvärtom, så nu är det ännu värre än efter "bara" idrotten xd
Iaf så är det freeedag :D vilket är helt okej, har ingenting planerat hela helgen, mer än att jag måste fixa lite i mitt rum...väldigt...dammigt :s men som sagt, inget planerat vad jag kommer på nu iaf! hittar säkert på nåt, har ju matte prov på måndag som jag måste få mvg på, så man kan ju alltid plugga till det wohoooo!....jaja, inte speciellt kul, men vad finns det att göra i v-skog egentligen? fannie är inte hlr här, ingen av mina systrar är här och känner inte för att åka in till arvika på helgen hlr, usch! "/

Såg nyss handbolls matchen mellan sve-fra också :) Jag tyckte att vi spela helt okej asså, med tanke på att vi mötte frankrike som är bäst i världen. Vi får satsa på att ta brons iaf! :D
Läste också ur en bok, idag, läste asså heeela boken idag, handlade om Anne Franks styvsyster som också hamnade på koncentrationsläger, blir så förhäxad av sånna böcker, kan inte sluta läsa den! Läste t.o.m. hela buss resan hem, mådde dock väldigt illa när jag kom hem, läser vanligtvis inte på bussen eftersom jag mår illa, men jag hade inte mobilen elr mp3n och jag ville inte sova (och försova mig) så jag läste istället! Men den var jättebra, precis som anabanana sa :) men hemsk såklart! "/

Hoppas ni har en awesome helg everybody and nobody! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv