onsdag 19 januari 2011

kom inte på nåt bra att skriva här....

Hejhej:) hoppas att alla har det bra, om inte, tänk på hur awesome du är :)

Min dag har varit heeeelt okej, vi är i skolan liksom, kan det någonsin bli mer än okej? nädå, men jag åkte dit (med bussen för guds skull, missa den inte :D:D:D), men vi börjar tio i nio på onsdagar. så jag ringde syrran och prata lite med henne, läste igenom engelskan och lyssna på awesome musik :) sen vare lektioner *no shit*....efter de så drog ja te badhuse å simma 1 km...det kändes helt...okej...

nu är jag iaf hemma och jag har typ inga läääxor, bara två engelska läxor tills fredag, men, jag orkar inte xd. gör det imorn istället. är ensam hemma imorn till typ nio. haaaaaaaaaaaleluuuuja :D jag älskar att vara hemma ensam och bara lyssna på hög musik och sjunga hur högt jag vill. serri, de ä awesome :)
jag tror faktiskt att hela dagen imorn kommer va awesome, kommer va på solberga hela dagen. man fick välja ett program man ville följa. jag valde natur :) ingen idé va vi ska göra. men det blir nog helt okej. skriver nog om det imorn ;D

vi åtta har jag tänkt mig å se glee åh. hoppas ni har det bra idag. att någon ens läser om min tråkiga vardag, speciellt nu när jag inte kan ladda upp bilder. ni är sjuka, men jag gillar det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv