fredag 7 januari 2011

Heeeelt värdelöst

Tjofrääääs, jag är på jättebra humör idag faktiskt! :) Det kaaaaanske beror på att jag äääntligen kommer hemifrån! WOOOOO! Jag är så TRÖTT på att vara hemma det går inte att beskriva. Så idag, kommer jag sätta mig i våran bil, plocka upp marcus på vägen och sen åka till André på filmkväll :) Kommer träffa lite folk, bara jag får träffa människor så blir jag glad! :) Så desperat är jag!

Nog om det lilla undret! :) Det börjar sju, så jag måste hitta på något att göra medans jag väntar på att tiden ska gå. Och eftersom det är awesome väder får jag väl tvinga mig själv ut på en promenad. Jag tkr personligen att promenader är värdelösa, man bara går liksom. Så jag brukar vanligtvis sjunga. Hehe, det är så roligt att möta folk då när man sjunger för kung och fosterland, har på mp3n och inte märker folk innan det är försent. Men, men, jag brukar klara mig rätt bra ändå! :) Inte mkt folk i värmskog liksom....
något annat jag märker när jag tar promenader är att jag tar så sjukt små steg. Sen heeela resten av promenad går jag runt och stör mig på det. Jag är så sjukt normal :)

Så det blir väl att gå på en värdelös promenad där jag sjunger och stör mig på mina korta steg! :)
Hejdåååå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv