lördag 8 januari 2011

remember me....while I go to sleep?

åkte till andré igår och titta på en massa film, vart jämt lagomt övertrött några ggr, runt klockan 06:00 tror jag det var värst. satt och prata nonstop. but what can you do if you´re övertrött like i was? Just keep going and hope for the best! :)
Något som var störande var att jag hade fett bra filmer med mig men, neeeej, neeeej, filmer utan svensk text gååår ju bara inte...absolut INTE! Så tyvärr "/ jag tkr själv att texten bara är fett i vägen...men vi har ju alla våra åsikter ;)
Somna för en timme ungefär och sen har jag vart uppe sen dess. har alltså sovit cirka en timme :)

När jag kom hem orka jag inte sova för jag mår alltid crap när jag vaknar sen, så jag bestämde mig för att se på meeeer film :D har jääätteee låång tiiid velat sett filmen "remember me" med robert pattinsoooon, så jag tog med mig bärbara datorn upp till min säng...mot slutet, ja vad kan jag säga, jag visste lite hur slutet skulle vara så mitt hjärta började slå 100 km/h, jag mådde illa och tårarna rann. Vet inte vrf jag alltid reagerer så kraftigt mot just den händelsen, men så är det...
det var bara så hemskt...allt jag kommer ihåg....:s

Har tänkt att cheer me up med den nyaste shrek filmen nu, jag älskar ju shrek, humorn är fantastisk enligt mig. Sen så skulle jag se home alone 2 med mor och far sen kanske...men serri...jag somnar snart....
haft det jättekul iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv