lördag 22 januari 2011

I´m a glee geek, a gleek :)

Hejsan sveeejsan! :D Asså bilder verkar helt omöjligt att ladda upp, vet inte om det är våran datorn elr om det är blogspot.com som är vrickat. kanske borde byta? men jag älskar det här stälelt faktiskt :) även om det tydligen heller är så lätt att kommentera här. Ni kan ju alltid kommentera länken som jag lägger upp på facebook :) det vore jättekul ju! :D

Aja, igår kväll så kom då fannie, vi kolla på en film, the bucket list, den var bra enligt mig :) Sen så drack vi en massa te<3 och spela lite kort, men det vart tråkigt så vi satt och bara prata, ganske länge ;p sen gick vi upp kolla i skolkataloger och sen blev fannie trött så jag stanna uppe lite och smsa och läste, men sen vart även jag trött, så jag somna runt ett. Med det var kul :)

Idag blev vi väckta runt elva och vi skulle åka te kd halv tolv, så vi fick skynda oss lite. Vi släppte av fannie på vägen och jag och pappsen fortsatte till kd. Vi hämta ut biljetterna som pappa hade vunnit, skicka ett paket till min kusin i usa, sen så splittra vi på oss ett tag och vi gick runt i mitticity, jag hitta några saker som jag måååste ha, längtar till barnbidraget, mohahaha :D shoppING tajm!
Sen så åt vi lite vid ett ställe som heter Vilmas, goet =) Sen köpte vi godis o dricka te matchen och sen hedda vi ut te löfbergs lila arenaaa.

Vi var där ganska tidigt så vi gick o satte oss och vänta. Matchen var inte sådär suuuper precis. 0-0 ända till tredje, sen så tog södertälje ledningen med 2-0 sen vart de 2-1, vi tog ut målvakten och dom gjorde 3-1, då stack vi (och alla andra), det var bara 30 sek. kvar elr nåt ;) Men det gulliga var att i pauserna så spela två knattelag match mot varann, sunne mot kristinehamn, det var seriöst urgulligt! det blev 1-1 tillslut :)

När jag kom hem så tog jag en dusch, fick ännu en kallsup, andra gången nu ;o inte kul! -.- sen satte jag mig här. min dag det :) hoppas ni alla haft de bra!

Imorn händer inget spec. ska försöka plugga, som om det kommer gå xd sen ska jag kanske till fannie några timmar, får se :) Men nu så ska jag dricka en stor, fet, mugg te o hare gött:)

Ett litet tips, lyssna på Glee låtar ;)
Varenda lilla glee låt är helt fantastisk, jag önskar att vi kunde starta en glee club på min skola så skulle jag definitivt va med. Åååh, dom är mina idoler<3

Ha det bra så ska jag skriva ett till inlägg imorn, och som sagt, förlåt för att jag inte kan visa bilder :(<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv