måndag 10 januari 2011

kyckling, fannie, julklapp och sommarlov :D

Idag har det hänt två jättebra saker :)
den första saken: jag fick träffa fannie.
den andra saken: julklapparna från usa kom (äntligen!) idag. :)

Fannie kom elva, tio i elva för att vara exakt. vet inte vad vi gjorde då, men sen åt vi kyckling. duuuh, hon var hungrig! Vi såg på tv, gick upp och fixa en cd med låtar som hon ville ha från min mp3. Så vi brände deeeen. buuuurn. sen någon gång tog vi en promenad och tog en massa kort. urgulligt :) sen såg vi film, åt och sen åkte hon hem :( typ nåt sånt...tack för idag, älskar dig<3
och jaaa
min och alla andras julklappar från usa kom idag :D Inte från syrran i usa utan släkten som bor i usa hela tiden..ja ni förstår. hmm...jag fick iaf örhängen och lite udda godis. heter razzles. smakar mjöl med konstgjord smak, smakar alltså usa godis. Men först är det godis sen blir det tuggummi :D fascinerande, ja jag veeeeet! :D nej men det var jättekul att det äntligen kom :)

nu ska jag se top model om ett tag, ta en dusch efteråt sen gråta hela natten för imorn är det skola...allt det vanliga tjatet igen med prov, besvikelser, läxor, stress och att missa bussen cirka 2 ggr i veckan...helt seriöst det där med bussen!

hoppas ni alla har det bra och tänk att det snart är sommarlov :) typ, nästan, ungefär, cirka, kanske...;( aja, happy face :)

bilder går fortfarande inte :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv