lördag 29 januari 2011

nothing to do....wohoo! :(

Tjo! Lördag äre! :) Som sagt hade jag inget planerat, mamma kom med förslaget att vi skulle dra till kd, men det blev inget. Jag läste ur en bok imorse :) 8onde House Of Night boken! Dom är så sjukt bra! :) sen skulle vi tydligen äta och jag trodde att klockan var typ halv ett men klockan var tydligen halv tre...så jag fick sätta på mig lite vanliga kläder och vandra ner och äta...sen gick jag ut på en ganska så kort promenad, träningvärk har man ju fortfarande, var ganska så stel! Tänkte gå på isen lite men jag frös så jag gick direkt hem istället, kanske blir imorn istället så kan jag ta med kameran också :)
Sen nu så har jag inget planerat..."/ ska väl bara slappa och ta det lugnt, som vanligt...:( lite tråkigt enligt mig...vill göra något kul!
Mina sår på handen varar nu också :s, aldrig igen iaf! Dom ser väldigt äckliga ut!

Nej men nu får jag väl ta och göra nåt vettigt...som att göra ingenting...:(
Hejdå<3

Bild från lägret ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv