onsdag 19 mars 2014

19/3

Tjenare peeps, hoppas allt är bra med er! Jag har mått ganska dåligt den här veckan men idag känns det äntligen bättre, så nu är jag på g igen! Har haft något skumt problem med min armbåge/arm också så jag har inte tränat för jag har haft väldigt ont. Meeen imorgon så ska jag göra träningscomeback med pingisträning. Hoppas bara inte armen fuckar ur igen, kanske inte är den bästa sporten att träna just när jag haft problem med armen men äh, det är bara att köra och hoppas på det bästa!

Imorgon åker jag alltså hem till Värmskog efter skolan. Först ska jag dock till Universitetet och plugga psykologi. Var där idag också och pluggade fysik med Ebba. Hade en ganska trevlig dag faktiskt. Hade tandläkartid imorse så jag missade största delen av första lektionen (vilket alltid är trevligt haha). Sen hade vi håltimme vid lunchen så då drog vi ut till Våxnäs och käkade lunch jag, Ebba och Karelius. Mycket bättre än skolans fiskbullar!

Om ni har glömt bort hur jag ser ut:

Om ni glömt bort hur grym Gaga är:






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv