söndag 16 mars 2014

Roses

Som ni ser har jag gjort om bloggen lite. Blir trött på designer ganska snabbt så jag lär säkert byta snart igen haha! Drog ut och körde igår med pappa vilket var kul. Inte så jättekul när det stod 6 rådjur jämt vid vägen men dom höll sig stilla när jag körde förbi. Igår kväll spenderades framför ett avsnitt av Sherlock med pappa och sen första Transformers filmen. Hade sen ingen lust att gå och lägga mig så jag tror jag var uppe till typ halv två haha.

Idag hade mamma bakat scones till frukost, så himla gott! Sen drog jag ut och körde med pappa igen. Tog värsta roadtripen, körde runt Fjöle och körde i mina första korsningar som typiskt nog även var två vänsterkorsningar för mig, men jag överlevde. Vid andra korset hade jag en bil jämt bakom mig men han var snäll och tog det lugnt bakom mig så även om jag blev lite stressad av det så gick det helt okej. Körde sen över bron här i Värmskog bara för att jag ville och vände sen och körde hem igen. Var riktigt trevligt att vara ute och köra i det fina vädret. Annars så har jag gjort lite psykologi, gjort en tvätt samt målat naglarna. Blev riktigt nöjd med nageldesignen! :)

Nu blir det att hänga upp tvätten (värsta jag vet), duscha, packa och kanske se någon film. Lär inte somna förrän vid två som vanligt ändå så jag har en stor del av kvällen kvar haha ;)

Hoppas alla får en bra start på veckan! :)



Instagram bild, hittar mig under namnet "creepofdoom"

Följde bara den här bilden. Det är verkligen aldrig speciellt svårt det jag gör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv