måndag 3 mars 2014

Jobb

Idag har jag studiedag, vilket är underbart för jag är inte redo för skola igen. Kommer nog dock inte vara speciellt redo imorgon heller men. Har bara fem veckor kvar av skola och sen har jag fyra veckors pluggtid hemma innan det är dags för våra slutprov. Nu till veckan får vi tillbaka resultaten av våra "testprov" som vi gjorde innan lovet. Ganska säker att jag failade varenda ämne, så det ska bli kul att få tillbaka ;)

Glömde för någon konstig anledning att skriva att jag fått sommarjobb i  mitt förra inlägg. Var ju på en intervju för det typ två veckor sen och det gick ju jämt åt helvete enligt mig. Men tydligen så tyckte de inte att jag var ett helt hopplöst fall för av över 40 sökande och bara ett tiotal platser så fick lilla jag ett sommarjobb på cafét i sommar. Ska alltså stå och göra räkmackor på ett café istället för att undvika göra guidningar på ett museum. Blev jätteglad när jag fick reda på det i alla fall haha, slipper äntligen LM gården!

Känner att det gärna får bli sommar nu för jag är så trött på vädret och skolan just nu...

Har jag nämnt att jag är ett fan av Barack och Michelle Obama förut? Inte? Well I am. Fortfarande ledsen över att jag inte kommer få rösta på Obama nästa val.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv