torsdag 6 mars 2014

#winning

Överlevde faktiskt dagen. Engelskan gick helt okej faktiskt och jag var inte nervös under själva inspelningen, vilket var skönt. Var jobbigt nog att inte kunna sova normalt pga det så det var ju trevligt att jag fick må lite bättre under själv grejen istället. Fick även tillbaka kemiproven idag vilket var lite kul haha. Kemin gick det heeelt klart sämst i och jag gissa på allting. Paper 1 fick jag 3 på, Paper 2 en etta och Paper 3 fick jag 2 på. Hehe, inte så lyckat kanske. Lungt kemi som jag måste plugga mest på! Imorgon får jag tillbaka psykologin men eftersom min lärare sa till mig att detta var det sämsta hon någonsin rättat så har jag inte så höga förhoppningar på några bra betyg där heller! ;)

Efter skolan följde jag med Fanny hem och hon bjöd på mat, trevlig som hon är! Pratade och spelade ett spel också innan jag drog hem för jag blev så otroligt trött. Är fortfarande helt utmattad så jag ska nog bara ta en dusch och sen gå och lägga mig (eller så blir det någon bra film).

#winning



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv