lördag 15 mars 2014

Klart jag också klarar det

Hejsan! Himla skönt med helg känner jag. Denna veckan flög verkligen förbi, jag hinner inte med! Igår efter skolan vart jag som sagt hämtad av pappa och han hade med sig en ny TV i bilen. Vi är inte en sån familj som har mycket tekniska prylar. Mina föräldrar vägrar tex köpa en mikrovågsugn och jag är den enda som lägger pengar på "bra" mobiler i min familj (enligt mig) där dom andra nöjer sig med mindre bra saker. SÅ det var en liten chock att vi helt plötsligt hade införskaffat en till TV. Vi har den uppe i hallen nu och eftersom jag är den enda som är här hemma och bor uppe så är det nog jag som kommer titta på en massa film där. Ska nog inviga den ikväll redan!

Annars har jag gjort en planering på hur jag ska plugga fram tills mina exams i maj. Pluggade psykologi idag och får se om jag gör lite matte eller något också. Ska plugga fysik enligt min planering men det tänkte jag inte på i fredags så det tog jag inte med mig hem haha (bra start). Ska se om jag kan övertala pappa att övningsköra med mig sen också. Mycket som jag måste lära mig just nu känner jag men det är bara att kämpa på med både skolan och körningen! Om andra har klarat IB och har klarat att ta körkort så gör jag också det.

 ¨
Bjuder på en snygg bild på mig och min underbara vän Shasi från igår kväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv