onsdag 12 mars 2014

2 fab 4 you

Sådär, då var jag klar med TOK presentationen också! Det gick helt okej. Blev nervös innan men sen när vi väl började så släppte det och jag kände mig hyfsat lugn ändå tillslut. Brukar oftast vara så, vilket är väldigt skönt. Är hellre nervös innan och lugn under själva presentationen än tvärtom! ;)

Har nyss kommit hem från gymmet nu. Var väldigt trött och tänkte inte gå från första början så det blev ett kort pass idag. Igår körde jag ganska bra ändå så jag har redan träningsvärk från det passet! Imorgon så börjar jag 13.10 så jag har en trevlig och välbehövlig sovmorgon. Ska åka hem till Värmskog sen efter skolan eftersom jag har pingisträning. På fredag har jag lyxen att pappa kommer in och hämtar mig efter skolan så att vi kan åka och handla mat åt mig samt att jag slipper vänta på skjuts i typ 3 timmar. På kvällen ska jag på tonår i Grums. Ska hjälpa en kompis med en engelskauppsats och umgås med trevliga människor!

Lär nog inte uppdatera förrän till helgen så nu är ni uppdaterade på vad jag håller på med i alla fall. För mitt liv är ju så himla intressant haha. Pluggar, tränar, klagar och är konstant trött. Det är jag det! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv