söndag 23 mars 2014

G.U.Y

Färjestad förlorade tyvärr, men det var kul att vara på match ändå! Stod i klacken för första gången vilket var kul faktiskt. Brukar tycka det är jobbigt med folktäta ställen (vilket jag nyss har märkt om mig själv, eftersom jag inte har varit på så många konserter innan dessa senaste åren) och blir lätt lite yr och så. Kände det lite grann men inget så att det vart jobbigt eller så. Vet inte riktigt varför det blir så? Jag blir typ väldigt obekväm och känner mig svimfärdig när det är för trångt med folk, är det någon annan som får så och vet vad det är?

På väg hem i bilen hade jag lite kontakt med mina föräldrar och det visade sig läskigt nog vara så att de bara var några hundra meter framför oss, så i Grums hoppade jag in i våran bil istället. De har varit i Södertälje idag och hälsat på min äldsta syster och hennes pojkvän. Min syster hade även ett par solglasögon som hon inte ville ha som jag fick och jag tycker de är totally fab. Jag älskar färggranna saker så dessa är verkligen "jag".

Annars så ska jag stanna uppe för premiären av Lady Gagas nya musikvideo för låten "G.U.Y" som är klockan ett. Två minuter av den visas på NBC och efter det kommer hela videon upp på Youtube. Den är 7 minuter lång! Älskar att Lady Gaga gör såna långa videor. Ju längre desto bättre! ;)




Var med i en tävling där man kunde vinna flygresor. Tyckte min bild borde ha vunnit. Speciellt eftersom jag var den som både vek flygplanet och tog bilden liksom hehe.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv