fredag 21 mars 2014

Skönt med helg

Vad skönt med helg känner jag! Igår var jag som sagt hem till värmskog för pingisträning. Tog även tillfället i akt och körde hem från träningen. Var alltså en tidig start på dagen idag även fast jag hade sovmorgon tills tio idag. Satte mig och pluggade lite fysik när jag kom till skolan, så det var helt okej ändå, bra att vara lite produktiv. Hade en ganska lättsam dag i skolan idag men det kändes ändå som om den höll på i evigheter. Har varit en lång dag så jag är (som vanligt) jättetrött!

Just nu sitter jag i alla fall på Lamberget. Är här för att hämta lite saker (och blogga haha). Har skjuts hem igen om drygt en timme så om ett tag tar jag bussen tillbaka in till stan. Ska hem och skypea med Gabriela (min ena syster). Har annars inte så jättemycket planerat under helgen men igår kväll försökte jag planera någonting att göra och det slutade med att en kompis frågade om jag ville med på hockeymatchen imorgon. Såklart så sa jag ja, jag älskar att gå på hockey! Ska vara fullsatt imorgon och jag ska stå i klacken för första gången, lite spännande sådär!

Nu ska jag packa det sista jag behöver ha med mig hem, ha det bra snyggingar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv